NUF

Wednesday, May 6, 2009

weekend yang menceriakan... plus (USD$100)

Semalam saya sempat menulis serba sedikit
mengenai hari terakhir GIS di dalam fail
PDF tapi tak sempat nak hantar kepada anda.

Baiklah, hari ni saya sempatkan diri juga
untuk berkongsi pengalaman dan rahsia
menjana USD$100 walaupun saya cuma menghabiskan
masa di seminar bersama rakan-rakan internet
saya yang lain.

Segala-galanya ada di dalam fail di bawah:

http://getresponse.com/click.html?x=a62a&lc=QBlc&mc=3&s=ZeLit&y=g&

Pastikan anda download dahulu sebelum
membukanya.

Dan di dalam fail PDF di atas, saya nyatakan
sebuah program PPL yang saya promosikan.

Jika anda terlepas pandang, ini ialah link
ke program PPL tersebut sekali lagi.

http://getresponse.com/click.html?x=a62a&lc=QBl5&mc=3&s=ZeLit&y=y&

Yup, itu sahaja untuk kali ini.

Saya harap anda baca fail PDF yang diberikan
kerana saya pasti anda akan tahu siapa guru
internet saya nanti selepas membaca fail
tersebut.

ikhlas,

Zamri Nanyan

ps. jika anda suka dengan maklumat yang
saya berikan di dalam fail PDF tersebut,
jangan lupa sebarkannya kepada lebih ramai
orang. Mereka akan berterima kasih kepada
anda.

No comments:

Post a Comment