NUF

Wednesday, May 6, 2009

cara mudah buat duit di internet..TANPA modal..!

Ramai newbie berpendapat bahawa cara
paling mudah dan senang buat duit
di internet adalah dengan menjadi
affiliate.

Kita tak perlu buat produk, pening
kepala urus pelanggan, dan tak perlu
kerja lebih masa. Cuma fikirkan strategi
untuk pasarkan produk sahaja.

Satu tips dari saya..

Man boleh promosikan
affiliate dengan sertai beberapa buah
forum yang terkenal, dan letakkan
link affiliate di bahagian signature.

Kalau boleh, letakkan 'call to action'
pada link affiliate tersebut.

Ok,contohnya jika link dibawah ini
merupakan link affiliate anda, pastikan
sembunyikan dengan ayat call to action.

Contoh;
http://www.perniagaaninternet.com/index.php?ref=ammarzahar

..jadikan kepada

Rahsia Seorang Pelajar IPTA dapat RM 17, 453.00 setiap bulan KLIK SINI

Ok, bila dah letak signature seperti ini,
rajin-rajinlah melawat forum dan tinggalkan
post. Tak kira apa saja yang Man
postkan, yang penting pastikan kerap meninggalkan
post.

Bercakap tentang forum..

Saya baru saja selesai menyiapkan forum
pertama saya dan ia memakan kos hampir
RM 1000 untuk menyiapkan komuniti
tempat usahawan internet berbincang.

Saya akan umumkan forum tersebut
tak lama saja lagi kerana pelancaran
forum tersebut sama tarikhnya dengan
pelancaran produk saya.. :)

Amalkan tips saya dan lihat hasilnya!

-Ammar Zahar
Super Affiliate Malaysia

P.S Malam ni, tepat jam 12.00am, pertandingan
akan ditutup dan jika Man belum
sertai, sila sertai sekarang memandangkan inilah
masa yang paling sesuai.



















--


147 Jalan Senangin 7 Taman Senangin, Seremban, Negeri Sembilan 70450, MALAYSIA

No comments:

Post a Comment