NUF

Friday, April 10, 2009

Bagaimana Menambah Kemahiran Tanpa Membayar?

Wah..dah hari Jumaatpun hari ni,bagi mereka yang bercuti esok
selamat bercuti dan bersama keluarga ataupun si dia.

Jika ada yang membaca ebook Manual Newbie, 19 Kemahiran Dalam
Pemasaran Internet pastinya tersenyum kerana 19 kemahiran ini
telah dapat menjimatkan masa dan wang mereka.

Bagaimana anda mampu menambah kemahiran tanpa sebarang bayaran?

Rata-rata ramai yang lebih suka berjimat dan belajar sendiri.
Namun jika salah cara memang boleh tersalah ilmu nanti.Jadi,
saya mengesyorkan anda menggunakan "youtube" sebagai tempat
menimba ilmu dan menambah kemahiran. Melalui video kita akan
lebih mudah untuk memahami sebarang teknikal aspek.

Selain dari youtube, anda juga boleh menghubungi saya melalui
sistem support. Ya..Free jerk..takde bayaranpun :p

www.manualnewbie.com/support

Malahan bagi mereka yang selalu menghubungi saya melalui email,
sms dan YM banyak kemajuan dalam pemasaran internet yang telah
dicapai oleh mereka tak sampai setengah tahun.Saya banyak
memberikan pelbagai produk yang telah memenuhi hard disk
komputer Man, apa kata ucapkan terima kasih kepada
saya melalui sistem support..hahaha..gurau jerk.

Baiklah, jumpa anda di support sistem. Terima kasih

Ke Arah Kebebasan Kewangan,
Catzer

==================================
BENGKEL WORDPRESS 26 APRIL, KL
www.bengkelwordpress.com



Profit Internet Solutions
No 31 Jalan Bubu 19/27
40300 Shah Alam
Selangor
Malaysia
--
To unsubscribe or to change your contact details, visit:
http://getresponse.com/u?x=a62a&m=ty2f&r=t0VD&s=iT9nd&t=f&y=q&

No comments:

Post a Comment